RehaT SebenTar BersaMa

PemiNat YanG MemInaTi DiRiKu

Pages

JoM TengOk...

23 July 2010

PangKor oohhh PangKoR

Salam Semua readerS...

Mmm... Penah Pergi pulau PangKor? Mesti ada yang pernah kan.. Ada yang kata Best dan ade juga kata dah boring dengan Pangkor.. walaU apa pun tu pendapaT masing-masinG

SebenarnYa sOk DiRiKu akan Ke sana Sok.. bawaK maK DuDDiN dengaN DuDDiN Sekali.. hehehe.. aDe haRi keluaRga untUk pejaBat DiRiKu.. mmm.. walaUpun taK ramai yang pergi, tapi ianya tetaP diterusKan.. hOpefully Meriah La esOk..

DulU masa DiRiKu Pergi PangkoR, masa gi SnorklinG, Airnya Keroh La jugaK, maybe Ramai sangaT yang Nak snOrkling, So haraP-harapnya Sok takLa ramai Orang dan boleh snorklinG puas-puas.. 

PetaNg sOk ade PermaiNan, MalaM pulaK ade PertandiNgan MenyaNyi @ karaoKe + BBQ.. waH.. besT jugaK tu. Tadi BungKus hamPer dapaTla 8 hamPer, sO banYakla Jugak HadiaH untuk pertandinGan SOk.. KepaDa kawan-kaWan ku bersiapla Anda untUk diPaksa MenyanYi hahahahah (gelak JahaT)

AnywaY kepada sapE-sapa Yang joiN family day Sok, TahniaH diucaPkan.. Anda adalaH Antara staff yang SportiNg n SempoI.. Kepada Yang Tak JoiN.. heheheh Rugila KoranG.. Tapi Takpa, maybe anda ada alasan Sendiri kenapa Tak Join Hari Keluarga Ni, NO KOMEN.. heheh

AnyWaY.....

JOM GI PULAU PANGKOR ESOK!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...