RehaT SebenTar BersaMa

PemiNat YanG MemInaTi DiRiKu

Pages

JoM TengOk...

05 February 2011

AstRo - Hanya Tinggal KenangaN...

Aaaaaa... berita sedih tOl.. puas sudah aku membayar setiap bulan.. tapi beginikah akhirnya layanan yang kau berikan..

Tak puas lagi ka dengan apa yang telah aku berikan pada kau.. saban bulan kau tetap akan dapat habuan..

Tapi sekarang, kenapa kau buat aku begini.. kenapa kau biarkan aku terpinga-pinga tanpa siaran.. aduh.. apa lagi yang kau nak aku buat.. semua dah aku buat..

cuma...

Bulan ni je lewat bayar sket.. ehehhee.. bujet lari la sket.. tapi jangan la ko potong cepat sangat.. tak masuk 2 bulan lagi pun.. adeh..

Macam mana nak tengOk EPL malam ni, Malam esok dan malam-malam yang seterusnya.. Macam mana ngan RancangaN raja Lawak yang ade kawan Si MOFASAD ni ha.. macam mana aku nak TengOk..

Sampai hati ko biarkan aku bersedih.. takpa.. nasib baik aku jumpa areal kat kedai ni.. dapat gak aku tengOk tv Al Hijrah.. Astro tade kan TV Al hijraH.. eheheh..

P/S moral of the stori...
- jangan gatal dok nak delay bayar.. kan dah menyesal.... huhuhuh....

tengokla gambar ni sambil nyanyi lagi samsom - tinggal kenangan....





 

DuDDiN pun Nangis sebab tak Dapat TengOk Tom Tom Bak Lagi.. huhuhuhuh.......

4 comments:

  1. hahaha!!!padan muka!

    ReplyDelete
  2. azie.. tade air mata pun..

    wati : cissss... sedap je ko memadankan muka aku ngan safee sali...

    ReplyDelete
  3. patutla duddin kuat nanges..ikut baka hang..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...