RehaT SebenTar BersaMa

PemiNat YanG MemInaTi DiRiKu

Pages

JoM TengOk...

24 January 2011

Nasi Ayam.. Yum... Yum...

fuuhhh... hari ni DiRiKu ngan kengkawan dok g makan kat Nasik Ayam Pak Mal.. Sesambil singgah di Ibu Pejabat..  Waktu lunch pun dah masuk.. apa lagi..

Calling.... Calling... Azan ngan IqraM... Jommm.. Pak Mal...

Lantas... vrooommmmm... Laju Ja si Iqran ngan si Azan ni sampai....  Apa lagi.." nasik ayam tiga bang.. Dua tu bagi nasik tambah"... fuuhhh.... ni nak mentedarah ke hape neh...

Anyway.. Memang famousla kedai tu.. boleh katakan manjoriti orang Shah Alam mesti kenal Nasi Ayam Pak Mal.. tak susah pun nak carik.. kat Seksyen 11 ja.. belakang ESSO.. Memang sedap juga masakannya tu.. pastu pekena pulak Air kelapa Sedang.... fuuuuhhhh.... si Iqram ni berpeluh sakan dia makan...


Ni la kedai Pak Mal........


Ramaikan Tetamu.............


Nasi Yang Sedap...........


Dann.. Ayam yang lazat.. yum... yum.... yumm.....


sooooo...... Jomla Singgah di Gerai Nasik Ayam Pak Mal.... Rugi tak datang... Rugi tak rasa...

Rasanya si Wati ngan My Azie ni mesti nak belanja aku nanti..

8 comments:

  1. mak uuiii~
    sos lebih.
    best nehhhh.

    ReplyDelete
  2. aku baru ja makan nasi ayam tu petang tadi..

    nampak keta ko kat kedai mamak.

    tapi aku buat2 tak nampak.

    ReplyDelete
  3. bighagenjo : fuhhh... emmang sedap kalau letak sos lebih.. aduh.. jadi lapo balik...

    azie.. cissss... tanak singgah belanja aku minum pun.. huhuuh.... cd tom tom bak mana?... duddin dah nangis2 ni...

    ReplyDelete
  4. baru ingat nak blanja..
    tapi ko tengah dating ngan am..xmo kaco..hihi.

    tombak adalah...;p

    ReplyDelete
  5. jgn kata nak belanja...nak ajak ko makan sekali pun aku tak mo...hahaha!weiiiiiiiii!pagi2 aku baca,kasi perut aku bunyi kriuk2 je.huh!

    ReplyDelete
  6. ceh.. sampai hati ko wati tanak belanja aku makan.. so kansel la aku nak belanja azie makan...

    ReplyDelete
  7. Seriously,nampak menarik gile nasi ayam tu O.o

    ReplyDelete
  8. memang sedap la.. dari pagi smpi ke malam.. orang tak penah putus datang.. asyik ada je orang...
    mehla datang makan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...