RehaT SebenTar BersaMa

PemiNat YanG MemInaTi DiRiKu

Pages

JoM TengOk...

17 July 2010

Kerja KosonG

As Salam Semua..

Mmm.. Baru-baru Ni pejabaT DiRiKu ade buka Jawatan Kosong.. So Ramaila YanG bertanyaKan kepada DiRiKu macam Mana Nak appLy.. ade Jugak Yang Minta DirekomenkaN.. mmm.. Bila Jadi KeadaaN macam Ni, terfikir jugaK.. rupaNya ramai Lagi Kat Luar sana yang sangaT memerlukaN pekerjaAn.. taK kira ape jawatan Sekalipun, yang penting mereka dapaT kerja.. kalaU di panggil Interview pun dah Kira bagus la jugak..

Tapi nak buat macam mana, DiRiKu tiada kuasa nak Buat pilihaN.. apa yang boleh DiRiKu tolong adalaH dengan mewar-warkan sajA iklan jawatan tu kepada mereKa semUa.. Tapi rasaNya DiRiKu nak tolong Juga dengan caRa yang Lain.. sO dari Masa Kesemasa, DiRiKu akan cuba untuK memBerikan InfO terkini tenTanG maNa-Mana iklaN jawataN kosong, So senanG la Korang Semua Nak akseS. DiRiKu ada letaK sedikiT yang DiRiKu sempat cari dalaM paGe DiRiKu tu.. HopefUlly iaNya dapaT membanTu..

Jadi kepAda yang DaH ada kerJa @ jawatan, HargailaH jawataN masinG- MasiNg, Ramai lagi diluaR sana Yang Memerlukan Kerja . IngatLah Tiada kerja Yang senanG di Dunia ini, yang Pengting Cara kita hadaPi kepayahan Tugasan Kerja kita Saja.. 

Ok JumpA lagi.. Nak TidO dah. Sok Nak MAin BowLing.. Jomla daTang KesanA menYokoNg diriKu ngan BloGGer MoFaSaD Dan Rakan-Rakan Yang LAin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...